tisdag 7 augusti 2007

dag 2..

dag 2 på mitt nya liv är hemskt...

Jag vill ha godis, nu!!!!!!

dessutom va jobbet hemskt idag, när sötsuget är så värst, huvudvärken är hemsk, värmen är outhärdlig och någon bestämer sig för att jävlas då är det inge skoj längre...
Men jag har ju sökt nytt jobb....

Måste säga att ja skött mig hela dagen, vetediet till frulle, sallad och kyckling i matlådan och ska ta lite vattemelon nu. Lämnade bilen hemma och gick till jobbet. Tränade armarna en snabbis efter jobbet på gymmet innan ja gick hem.. Känner mig så duktig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Extremt godissug efter bara en dag? Hur ska detta sluta? Håll ut min vän, håll ut!

Maggan sa...

Vad har du sökt för jobb? Ja, nog finns det bättre jobb därute...
Jag ska hålla tummarna för att det ska gå bra med både jobb och diet!!