onsdag 15 augusti 2007

fuck you right back, katrin schulman!!!!

ett utdrag ur Katrin Schulmans blogg:

"Skulle inte jag börja banta i måndags? Jag kom på det just nu när jag satte i mig en godispåse till frukost. Var det inte slut på slafslivet för min del? Antingen kan jag äta skit tills jag blir tjockis igen, dvs 58 kg. Då kan jag köra på med skitmat i säkert två veckor till. Sen börja banta igen som en tok! Nu vet jag ju att det tar mig ca 2,5 månader att bli smal.
Eller så börjar jag äta normalt/nyttigt nu på en gång och kanske försöker hålla min vikt. (smala vikt) Men fan va trist att äta normalt. Det är det värsta. Allt som är lagom eller mittemellan är skittrist. Antingen eller tycker jag. Banta eller slafsa.
Det här är ett beslut jag måste fatta idag."

58 kilo?!?!?! Tjockis?!?!?! What the fuck??? Har hon hål i huvudet???
(vad agresiv jag låter i min blogg nu förtiden, jag visar mitt rätt jag)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu tänkte jag berätta att du stavat agresiv fel men jag kommer inte riktigt på hur det stavas, så det funkade ju inte riktigt.

Carro the one and only sa...

men hon måste ju vara dum i huvudet