tisdag 21 augusti 2007

Djur..

jag va nyss ute och gick... skönt så där... lite frisk luft och cigg.. och vem möter jag?? jo en grävlingsfan. Och jag hatar djur, jag är rädd för alla slags djur..jag är mer rädd för djur än våldtäktsmän.. och vad gör man när man möter en grävling jo man tänker "shit dom där är mycket farliga, jag kommer dö nu och här" sen viskar ja lite försiktigt "stick!!!" sen funderar ja på om det blir arg eller rädd om ja kastar nycklarna brevid, sen inser ja att ja inte har mobilen med mig för den ligger på laddning. Grävlingen tittar lite på mig och sen springer den in där den kom ifrån.. jag gråter och springer allt jag orkar hem.. tittar bakåt hela tiden även om jag inser att den inte springer efter.. men ja tänker att grävlingar dom är kända för att va snabba,...

Jag ska aldrig mer gå ut och jag saknar min mamma!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grävlingar är fan det äckligaste vilda djuret som finns (förutom älgar)! När vi precis flyttat till ön sa pappa att han eller vem det nu va sagt att det fanns en grävling på ängen bredvid vårat hus, fy fan vad arg jag blev på mamma och pappa för att vi hade flyttat till ön då. För i gustavsberg fanns det fan inga grävlingar! :P

Carro the one and only sa...

Ja grävlingar är inte så trevliga skulle oxå springa som fan om ja såg nån sådan