tisdag 21 augusti 2007

outfit???

Jag ska som sagt på dejt på torsdag, men va fan ska jag ha på mig?
Tänkte först att jag kunde ju ta med mig lite kläder imorn till jobbet och be Katrin om smakråd, men kom ja ju på att hon är ledig så det sket ju sig. Men jag tänkte vi kör en omröstning här.. så vad ska jag ha på mig på torsdag??

Först har vi ett par mörka jeans med broderad blomma på rumpan, en bakfickan iaf.

En ny orange och brun blommig tröja, köpt idag..



Sen ett vitt linne och en grå kofta..



Svarta capribyxor..
Svart och vit randig tröja med vida armar


Sen ett par ljusa slitna jeans. Sen en lilla tshirt med silvrigt tryck. Den kan man ha den grå koftan med också










Sist har vi smycken. Ett trähalsband, ett guldigt hjärta (ny för dagen), ett oäkta pärlhalsband, min strassdöskalle och sist ett fyrradigt halsband med emaljblomma och gul-gröna pärlor

4 kommentarer:

Anonym sa...

nu kommer jag med min åsikt, jag tycker de mörka jeansen, eller möjligvis de ljusa, emn jag tror de mörka, och den svartrandiga tröjan med gröna halsbandet. det är vad jag tycker i alla fall

Anonym sa...

Tänkte bara informera dig om att jag förmodligen kommer på mötet imorgon. Men jag tycker nog dom svarta capribyxorna och den nya svart/vit/orangea tröjan och valfritt smycke.

Anonym sa...

Jag håller fortfarande med Katrin i den här frågan, jag tycker inte att brunt och svart är fult alls tillsammans! Och så röstar jag för guldhjärtat.

Anonym sa...

jag tycker de mörka byxorna och den orangatröjan men nu kanske dejten redan har varit så :P men iaf..