lördag 1 december 2007

23

Nu startar min julkalender....

Jag har alltid tyckt att det är dumt att man inte räknar ner till jul. Idag är det 23 dagar kvar till jul alltså är det här lucka 23!


den här vackra julgranen såg jag och Katrin på Rusta....Frågan är vem som köper en sådan gran?

Som utlovat ska jag ha dagens julmat med:
Ischoklad
Jag börjar starkt med ischoklad. Det brukar inte vara så gott, brukar mest kännas fettigt och äckligt. Men dom jag ätit i år har varit goda. Vi har på jobbet några burkar som står.
Det är gott om man smaksätter chokladen om man gör egen. Man kan smaksätta med kardemumma, apelsin eller varför inte chili. Man kan alltid förnya sig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag undrar lite vad du kommer kolla luckan man öppnar på julafton, lucka 0? Är det inte bättre att kalla första luckan för lucka 24?

Anonym sa...

kolla=kalla