torsdag 27 december 2007

mellandagsrea!!!

idag har jag varit på stan med Sara och Katrin. Det va mycket folk och långa köer. Hur mycket jag än älskar mina vänner så älskar jag att shoppa själv! Det kommer dröja minst ett halvår innan ja tänker shoppa med Sara igen!!! Kommer nog ångra mig men så känns det nu.

Sen hade vi lite julklappsutdelning hos Sara. Hon fick ett album och jag en bok och en spargris. Sen fixades det lite i Saras garderob. Jag fick i slutändan hennes gamla digitalkamera och tre-fyra tröjor.

Vad köpte jag i stan då, nästan inget på rea. Bara en blus och en handväska.

har storslagna planer för morgondagen. Ska städa upp här. Organisera mitt liv. Har tillomed köpt två små korgar till det. Ska åka iväg till järnhandeln och köpa krokar och sånt med. Jag längtar redan efter morgondagen faktiskt. Dessutom ska jag tvätta en jävla massa!

För övrigt så kommer Saras nya bekantskap (av det manliga slaget) hela vägen från sveriges baksida nästa vecka. Hela Saras bekantskapkrets utom Malin och Lisa ska få träffa han! Det svider faktiskt lite!

1 kommentar:

Anonym sa...

För det första: Du kommer såå ångra att du sagt att du inte ska shoppa med mig på ett halvår! Du älskar att shoppa med mig, du är bara avundsjuk för att jag har råd att handla i dyra butiker moahaha! :P

För det andra: "Organisera mitt liv. Har tillomed köpt två små korgar till det.", fan vad praktiskt om två små korgar kan hjälpa en att organisera hela sitt liv :P