måndag 24 december 2007

Juldrömmar

Varje år när dom här riktigt fina julklänningarna och alla tillbehör kommer fram i butiken blir ja så avundsjuk, jag får aldrig använda sånna. Speciellt kuvertväskor är det jag suktar efter mest.

Tänk att fira en riktigt disneyjul, alla är super finklädda, man har en stor gran och massa god julmat. Hela familjen är där. Jag skulle vilja ha en julröd lång axelbandslös klänning. Va fint det skulle vara. Om man åtminstonde kunde bli bjuden på en sån nyårsfest så man kan ha kuvertväska. Men det haglar inte in inbjudningar här hos mig direkt.

Vet ni vad jag tror om nästa jul? Jag tror faktiskt att jag kommer ha sambo då! Jag tror vi firar med hans mamma (han är en sån mammagris) sen åker vi till min mamma i mellandagarna på kalkonmiddag.

Jag har aldrig trott att jag kommer hitta nån i livet. Att jag kommer leva ensam med mina adopterade barn och katter. Jag har självklart alltid velat hitta kärleken men aldrig trott att det kommer hålla. Men det känns som jag börjat tro på kärleken nu. Allt är på grund av en viss pojk i Karlstad. Jag måste verkligen träffa han snart!

Vakna av att jag fick sms imorse: "god jul på dig älskling, synd bara att jag inte fick vakna upp med dig och viska i ditt öra att jag gillar dig och kunde ge dig en kyss och en varm kram"

Fattar ni att jag är kär i den där människan!!!

Har öppnat mina julklappar nu. Jag fick en tvål och en likörspermie av Katrin (har lite dåligt samvete, får nog köpa nått mer till henne sen kanske hehe), en bok av Carro och Dennis (oj så oväntat), te av Bosse, ljus och tändstickor, ljuslykta och pengar av mamma och joel. Ska få lite klappar av Anna och dom sen. Sen ska jag byta julklappar med Sarisen på torsdag =D. Det va kul att öppna kuvertet jag fick av mamma. Jag var helt övertygad om att det var ett presentkort antingen på hemtex eller cervera. Helt övertygad! Hon ger aldrig pengar. Man brukar få typ 300 kr i presentkort. Öppnar kuvertet och hittar 800 kr. Nu kan jag handla på mellandagsrean! Blir nog nått mer än en kofta iaf då!

Nu ska jag se klart på kalle anka sen ska jag ta en riktigt långdusch och raka benen, göra inpackning osv. Ska bli skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

va härligt med kärlek på jul!

Jag önskar dig en godjul och massa lycka till med karlstadspöjken!

Anonym sa...

Jag är verkligen uppriktigt glad för din skull och jag hoppas verkligen...ja vad säger man, jag hoppas på en braaa fortsättning på historien med denna mystiska karlstadspojke...

och så längtar jag massa till på torsdag! :D