söndag 9 december 2007

En helg med familjen...

I helgen har jag varit på Värmdö och Ingarö. Igår åt jag lunch hos mamma i Gustavsberg. Mina syskon var också där. Vi gick igenom en massa kort.
Sen på kvällen var jag och min bror till pappa på Ingarö. Det va väl oki så där.

Sen idag har jag och mamma varit hos mormor. Gud vad den kvinnan blivid elak. Blir så trött på henne. Vi var till ÖB och handlade lite. Mormor köpte foppatoffler, herregud! Jag hittade vitamintabletter som innehåller B12, har kollat lite och det är långt i från alla som innehåller det.

Sen när jag kom hem tog jag ett rejält krafttag här hemma. Gud vad skönt! Nu är det gjort. Det tog ju bara en timme. Man mår så mycket bättre när man har det städat hemma. Jag tror jag kommer bli piggare bara av att det är fint här hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade ni några fina bilder då?

Haha vet du, när jag läste att du städat tänkte jag "men jag vill ju också vara meeed..." :P