måndag 17 december 2007

En vecka till jul

Jaha så vad det bara en vecka till julafton och här sitter jag och är sjuk.

Var på jobbet idag som sagt, det va tungt och jobbigt. Mest på grund av min förkylning. Var till tandläkaren och va där i två minuter typ. Filade ner en vass grej. Sen gick jag hem och rulla in mig i ett täcke och tre filtar och sov 4 timmar. Mycket skönt.

Sen har jag gjort klart oliver och minnas julklappar:



Blev faktiskt ganska nöjd. Ska bara slå in dom så är allt klart. Har ett antal som ska slås in men jag orkar inte just nu. Jag är ju lite omständig när jag slår in julklappar det ska ju va så fint.

Imorn då så blir det en trip till enköping. Det blir en liten märkning på armen. Hehehe, sen måste jag köpa en bok med. Sen på kvällen blir det julmat.. Gott gott!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh dom blev ju superfina! Har du gjort schabloner på framsidan av Minnas också? Vilken av schablonerna var det du fick fixa till med pensel, alla ser ju jättesnygga ut!

Varför ska du äta julmat imorrn?

..Carl-Astrid sa...

ja det är schabloner på minnas med, en liten fjäril på mitten låda högst upp och sen två snirkliga grejer i hörnen där nere, lika som oliver har hast i hörnen där uppe..

På den vänstra draken på olivers har jag sutit och fyllt i med pensel.

Vi ska äta julbord med jobbet imorn

Carro the one and only sa...

De va jätte snygga så klart de ska vara fint när man slår in julklapparna det ska ta lite tid