onsdag 12 december 2007

det ultimata mandomsprovet...

Man fick ju hem rabattkupong på lindex på 25% på ett helt köp. Det va ju inte helt fel. Jag gick och klura några dagar på vad jag skulle köpa. Hade bestämt att jag skulle köpa stayups iaf. Stayups är så otroligt praktiskt, skönt och sexigt. Det är nog det enda plagget som kan kombinera ihop dom orden!

Så idag efter jobbet var jag på lindex. Jag köpte en bystier (heter det verkligen så). Svart med vit spetskant upp till. Mycket snygg. Den är så fin att man kan ha den med jeans och kavaj om man ska ut nån gång. Nu går jag inte ut så ofta. Men man vart alldeles slut av att sätta på och ta av den när ja provade. 13 hyskor! Det ni pojkar!! Som ett kyskhetsbälte nästan! Det måste nog vara det ultimata mandomsprovet, hehe. Klarar ni den klarar ni allt!


Föresten kom jag på en punkt till om gårdagens blogg. När jag blir gammal ska ingen få torka mig i rumpan med billigt och hårt toalettpapper.Min rumpa vill ha lambi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt! :)

Anonym sa...

Är den bekväm då? Ser lite medeltid ut liksom :P