fredag 21 december 2007

snart är det jul typ


Finn tre fel!!!

Igår gjorde jag nått riktigt klokt, jag va så trött på eftermiddagen att jag sluddrade när ja pratade. Orka knappt hålla ögonen öppna när jag kom hem, tog en dusch och åt lite. Sen gick ja och la mig, klockan sju på kvällen. Sen sov jag till sex imorse, helt sjukt skönt.

Jag gillar förövrigt inte alla som har jullov nu. Jag vill också vara ledig. Livet är orättvisst.

Jag skulle ja vara lite smart och skicka julkorten i god tid så ingen skulle glömma mig, istället glömde jag tre stycken. Känner mig lite skamsen. Mamma struntade jag iofs i för hon brukar aldrig skicka kort och om hon gör det är dom ändå fula. Har bett om ursäkt till Patrice, jag tänkte att det va ett halvår sen vi hördes senast så då behöver ja inte skicka. Sen ska ja be om ursäkt till Emma, jimmy och hundarna. Hemskt ledsen, hade inte alls er i tankarna!!! jag ska bättra mig...


Känner egentligen för att sova nu idag igen!

Äntligen är iaf alla julklappar inköpta och inslagna. Skönt, det blev så himla segt att slå in alla. Tyvärr glömde ja dock köpa kex när ja va o handla, så ja måste väl till ica imorn. Bajs också..

Rätt svar:
1. Hur kommer det sig att julklappshögen är större än granen?
2. Är det ens nån som ser julklapparna som är till mig under granen?
3. Hur kommer det sig att det är oreda?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket fint julkort! =)