tisdag 18 december 2007

Smärta och mat!

Sov mycket bra i natt trots allt. Ibland kan saker och ting bli lite för intensivt, tillochmed för mig. Jag gillar att vara i fred ibland. Tänk om vissa kan förstå det och låta mig sova om nätterna.

vid 11 bar det av till enköping. Hämtade Katrin först, vi var lite tidiga där så vi sprang ner på Åhlens en snabbis och jag köpte en bok. Jenny S ska jag läsa nu, vill egentligen ha O.S.A men den fanns inte.

Vi var i tid till tatueraren, det va inte tatueraren. "öh, det är så tidigt på morgonen", dom verkar ju leva ett skönt liv. Men killarna som jobbar där är mycket trevliga och duktiga. Ett ställe jag rekomenderar och skulle gå till igen.

Jag blev riktigt nöjd med blomman iaf


Nu svider den som fan. Men vill man bli fin får man lida pin. Sen åt vi lunch på donken vid tretiden, smart där. Vi tog en vända i centrum när vi kom till bålsta.

Sen duscha jag och gjorde mig iordning för att iväg på julbord. Vi va lite oroliga för att det skulle va jultalrik bara. Men nej då, det va riktigt julbord. Med en massa gott. Och efterrättsborde ska vi inte tala om. Gott, gott, gott! Det va bland dom godaste julborden ja ätit. Men inget slår Ulla Winbladhs, men det va nästa i klass med det.

Nu är jag verkligen mätt så ja rullar fram och trött efter den här långa dagen. Ska nog krypa ner snart, börjar 6.45 imornbitti.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gjorde det ont? sitter den på armen? snygg var den iaf!

Anonym sa...

Du har så fin tatuering så! Men jag såg nog att det gjorde lite ont... ;)
Jag är fortfarande så mätt efter julbordet att jag mår illa. Var dom tvugna att ha så god mat?! Och så mycket!!!