tisdag 11 december 2007

När jag bli gammal....

när jag blir gammal så ska ingen väcka mig och tvinga mig att gå upp tidigt. Jag ska inte gå upp förre 10.

när jag blir gammal så ska ingen komma och ta mitt täcke bara för det är sommar.

när jag blir gammal så tänkte jag inte finna mig i att duscha en gång i veckan och absolut inte på morgonen. Jag ska duscha varje kväll.

när jag blir gammal så ska ingen få sätta på mig hakklapp för dom är för lata för att tvätta mina kläder. Hakklappar är för barn!

när jag blir gammal så ska ingen dra ner mina persienner på kvällen bara för dom tycker man sover bättre när det är mörkt.

när jag blir gammal så ska jag vägra dricka tropisk saft. Vidrigt skit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den tropiska saften är god!!!
Men annars så tycker jag du har en poäng med vissa saker... Jag vill då ha persiennen nerdragen.

Anonym sa...

HAHAHA! Jag garvar högt inombords (pappa sitter mittemot, han skulle stirra om jag skrattade högt :P)när jag läste den sista punkten. Tropisk saft, är det det värsta med att bli gammal? :P

Carro the one and only sa...

gör ni så med era boende lr? hihi

Anonym sa...

vänta du bara tills hemtjänsten får all makt över ditt liv!! HAHAHA ,hälsningar en som jobbar med hemtjänst