torsdag 4 december 2008

att gå till biblioteket...

idag har jag varit på bibblan med lite böcker jag behövde lämna tillbaka, passade på att titta lite i medicinhyllan om det fanns nått jag kan använda i mitt pluggande. Förväntade mig inget eftersom de har typ 10 medicinböcker på detta lilla bibliotek. Brevid medicinhyllan fanns sexologihyllan, ögon vandrade snabbt dit. Jag hittade en bok som hette "Erotisk massage", det tyckte jag lät trevligt. Det va ingen lite diskret bok, en stor svar bok med röda stora bokstäver på.

Jag vill inte gå fram till lånedisken med min erotikbok bara så jag bestämde mig för att låna någon mer bok. Skulle behöva 2 självbiografier om handikapp till mitt sociala omsorgs arbete (vette fan när jag ska orka läsa dom). Jag bad om lite hjälp, man kan inte bara söka på "självbiografi + handikapp". Så jag fick två egna bibliotikarier som hjälpte mig att leta böcker, där gick jag runt med min erotikbok och så glad ut. Framsidan vänd mot magen hela tiden.

Hittade två böcker till slut. La dom ovanpå min snuskbok när jag gick fram till disken. Rodnade som en liten flicka när biblitikarien kom till den boken, varför egentligen vet jag inte? Vad spelar det för roll om dom tror att jag ska gå hem och pilla på min sambo, hon ska väl gå hem och pilla på sin sen, eller på sig själv. Det är ju säkert 100 pers som lånnat den där före mig, usch nu blev jag lite äcklad, tänk om det finns kroppsvätskefläckar i boken.....

ne nu ska jag läsa lite i boken... hihi

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahah you sicko! Kroppsvätskefläckar...var det inte massage vi snackade om? Hur kommer då kroppsvätska in i bilden? ;)