tisdag 9 december 2008

sommarjobb...

det är snart jul och min julklapp är jobb över sommaren!!!! Blev tillfrågad idag om jag ville, tackade genast ja utan att ens tänka en sekund på det. Ska bli så roligt. Dessutom ville dom ha mig som timvikarie fram till sommaren. Även om det inte blir jätte många dagar kanske så får man vara tacksam för det lilla. Man får vara glad för att de vill ha mig där överhuvudtaget.

Det här är andra gången en praktik leder till att jag blir erbjuden jobb. Fan vad jag är bra!

5 kommentarer:

Anonym sa...

WEI! Grattis! Är det på handikappstället alltså?

..Carl-Astrid sa...

aktivitetscenter!!!

Anonym sa...

Grattis!! :D:D
Själv sitter jag och fjäskar som fan på mitt extra-jobb för att få vara där i sommar också, får se om jag lyckas, nya chefen är lite speciell ;)

Anonym sa...

Grattis, va är de för jobb?

Anonym sa...

- Läste att du är schlagergalen, vem ärdin favorit genom tiderna?