söndag 28 december 2008

En riktig kvinna

Vem som helst kan ju få ångest av detta!! Vill poängtera att det inte är en prilla utan en gamla prislapp som ligger där.
Reverse rimmar på converse... lite suddig bild.. sorry..
Blommiga och fina...
Sörjer mina gamla... som var högre i skaftet
Dock lite trasiga i sulan
och vid hälen..
Belöningen för allt jag gjort idag, aftonbladet med bilaga och varm choklad.

Jag ska köpa bil, och jag är verkligen kvinna ut i fingerspetsarna. Jimmy frågar om jag inte har några önskemål vad det gäller märken.. "nja snarare vad det gäller färg...." jimmy bara suckar. Skitsamma vad det står längst fram på det lilla märket så länge det är en snygg färg. Svart eller metallicröd är nog det jag önskar mig mest.
Jimmy fick ju trådlösa hörlurar av mig i julklapp, numera är jag sambo med en halvdöv mussepigg. Går runt här i sin egna lilla värld och hör precis ingenting av vad man säger.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Ja, det var riktigt häftigt ;P

Anonym sa...

härligt hörru du :D hehe

Anonym sa...

jag behöver fan oxå nya converse till våren :P

Anonym sa...

Dom var riktigt fina tycker jag :D

Och klart färgen är viktigast på bilen! Om jag inte får en mintgrön bubbla vill jag ha en svart eller silver bil.

Anonym sa...

sv: Anledningen till att jag hade rutiga byxor till randig tröja var att jag skulle visa upp vad jag hade fått i julklapp av min tjej som jag också skrev i inlägget! :)

Anonym sa...

Svar: Ne, typ sött å sliskigt. Men väl utspätt med fruktsoda eller någor dyligt så ska de nog gå ner. haha.

..Carl-Astrid sa...

sarisen: mintgrön är kanske inte min färg.... tänk hur ofta man måste tvätta den, jag vill ha någon mörk färg. Metallicgrön kan jag tänka mig. Vi kan spana lite bilar när du kommer hit..

Anonym sa...

skaffa en bättre camera nästa gång så en kan se mönstret på skorna:(