måndag 1 december 2008

Morgonstund har guld i mun?!?!

Alla borde gå upp 3 timmar innan man ska iväg, man hinner så fantastiskt mycket. Jag har duschat, tvättat håret och rakat mig på diverse ställen, sett klart en film jag började se igår, ätit två frukostar, diskat, gjort en god sallad till min matlåda, bloggat två gånger, sen ska jag tanka också innan jag ska till praktiken.

Känner att jag kommer vara heldöd ikväll. Jag höll på att frysa ihjäl här nyss, jag fryser alltid när jag är trött. Herregud hur ska det här sluta. Om jag ska vara i vita rummet* idag kommer dom få skaka liv i mig sen =P.

Undra hur långt mina boråsfarare kommit. Dom borde ha kommit en bra bit nu tycker jag. Nu är det bara en halvtimme innan jag ska iväg. Tur man får kaffe innan man börjar. Får nog dricka en liter eller så....

*Vita rummet = är vilorummet på dagcentret, där är allt vitt. Så finns det bara massa kuddar så ligger man där en timme och lyssnar på klassisk musik och tvärsomnar om man heter Lisa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: Visst är det tidigt, det håller jag med om :P men eftersom vi åker till Thailand om 5 dagar så är granen klar när vi kommer hem!

Anonym sa...

Herregud, you are nuts! HALV FEM? Hoppas Jimmy och hans mamma är jääävlgit tacksamma :P