onsdag 3 december 2008

jag vill spy lite galla...

Kissie skriver i sin blogg om sina mål hon vill uppnå innan året är slut:
1. Förstora läppen en gång till
2. Ha det skitkul under min julfest 19e Dec!
3. Skriva MINST 330 blogginlägg till.
4. Fira jul med både min pappa och min mamma.
5. Säga god jul till alla mina släktningar (är dålig på det).
6. Nightgibba med Claudia minst 1 gång!
7. Hinna fika med Pier
8. Träffa Dany som är sällan i Stockholm.
9. Säga dom 3 magiska orden
10. Förlåta mig själv för dom nyårslöfterna jag inte höll förra året
11. Hinna med skolan
12. Planera skidresa (ROMME)!
13. Gå ner 5 kilo
14. Hitta perfekta nyårsklänningen
15. Hinna med alla julklappar

mina reflektioner kring detta är:
1. why oh why? det är absolut inte snyggt....
2. lät ju som ett bra delmål.... att planera att ha skoj..
3. 330?!?! det är mer än 10 per dag, kan man inte ha som mål att satsa på kvalitet framför kvantitet?
4. Jag tänker inte fira med nån av dom... men det är upp till lilla kissie hur hon vill fira sin jul, stressa på du..
5. vi normala dödliga skickar julkort..
6. det vet jag inte ens vad det är, måste vara nått som ungdomarna i de där stora städerna sysslar med.
7. Du borde kunna klämma in en lite kopp kaffe på 28 dagar..
8. Då får vi hoppas Dany kommer till sthlm annars blir det svårt..
9. Planerar man sånt? säger man det inte bara?
10. Har du inte kommit över dom än så lär du inte göra det heller
11. Borde inte det vara prio ett?!?!
12. ROMME?!!?!?! jag fattar inte ens vad hon menar..
13.Say what?!?! vart ska du ta dom då? tits, ass and lips?!?!
14. hade inte du 5963 klänningar redan? behöver du fler? sy om en du har lite. Man behöver inte en ny för varje tillfälle.
15. Har du inte börjat än får du skylla dig själva!!!

Alltså ibland känner jag bara för att mala ner den människan i en köttkvarn och göra en stor köttfärslimpa och bjuda Sara på en riktig brakfest....(ne jag är inte kannibal..... på riktigt....)

3 kommentarer:

Carro the one and only sa...

vem är denna människa då?

Anonym sa...

Haha...är lite aggressiv idag? :P

Fan vad gott med köttfärslimpa...

Anonym sa...

hehehehe jag hittade en blogg som skrivs av en kille som hatar kissie (nästan) lika mycket som du...http://www.tyskungen.se/2008/10/bloggrecension-1-alexandra-kissie.aspx