tisdag 2 december 2008

nu vet jag hur det känns...

... att vara halvsides förlamad i ansiktet.. Jag har varit hos tandläkaren idag, eftersom jag haft problem med bedövning tidigare så gav de mig dubbeldos på en gång. Hallelulja, trodde det kallades lokalbedövning, satte sig ju i halva huvudet. Ända upp i ögat, det va lättare att ha ögat stängt istället för att titta för jag fick kämpa så med ögonlocket.

Ska tillbaka två gånger till nu innan jul och sen efter nyår en gång. Efter nyår ska jag ta bort 3 visdomständer, eftersom Jimmy inte tänker följa med så tänker jag tvinga mamma att komma hit. Jag kommer va så ynklig då. Jag har levt på att de tidigare sagt att dom är så små och nästan saknar rötter så det kommer inte bli nått större ingrepp men idag fick jag veta att den ena ligger väldigt snett och knepigt till så den kommer bli lite svår att få bort. Tack du lilla tandläkare.

Inga kommentarer: