måndag 22 december 2008

sista dagen..

imorn gör jag sista dagen på min praktikplats. Fick höra idag att de hade ett finger med i spelet om den här tjänsten jag ska på intervjuv för. Dom hade rekomenderat mig starkt. Och dom trodde jag hade mycket goda chanser att få jobbet. Dom har ju faktiskt rekomenderat mig till många och gett mig mycket goda referenser. Känner att jag vill ge dom något som tack för allt. Även om jag har haft en handledare har jag ju gått med dom flesta och det blir ju lite mycket om man ska köpa nått till alla fyra. Tror jag ska köpa en ljusbricka med blockljus, det kan dom ha på bordet i personalrummet när adventsljusen är bortplockade. Det är väl en fin present? Kanske köper jag nån choklad eller nått till imorn men sen får det vara nog.

Nu ska jag vila en stund innan vi ska till Bergvik, puss och kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va kul! Det känns väl kanonbra! Men jag vet ju att du är duktig så det så.... ;)
Hemtjänsten är inte sååå kul..... gillar mera att vara inne på husen.... men det kan ju ändra sej.
God Jul Fisa-Lisa!!!!

Anonym sa...

Gud vad kul att få beröm! Grattis!

Ljusbricka och choklad låter prima!