måndag 8 december 2008

besviken.....

jag hade sett framemot en ensam kväll, trodde Jimmy skulle iväg och köpa julklappar med H. Jag hade tydligen missuppfattat.

Nu känner jag mig lätt sprängfärdig, "får inte bli arg för han smackar" "får inte bli arg för han öppnar balkongdörren och släpper ut all värme" "får inte bli arg för han rantar runt!"

Har sovit så dåligt i natt och sen när man jobbar med utvecklingsstörda som pratar, sliter i en, springer runt hela dagen så behöver man lite alone-time när man kommer hem.

Tror jag ska skriva "låt mig va!" i pannan...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, gumselums, det är inte lätt! Såna dagar har man ibland. Och det är faktiskt helt okej att säga "hej älskling, kan du låta bli att prata med mig ikväll? Låta mig vara ifred?" DET är bättre än att du tillslut exploderar över nån småsak...