torsdag 11 december 2008

den 11 december

jag har lagt ner tanken på julkalender... jag orkar inte och hinner inte. Men man vänjer sig med att gå upp tidigt varje morgon, jag som denna vecka ska jobba lördag förmiddag dessutom.

Idag har jag varit och handlat. Det blev mycket tunga saker, vagnen va tung att dra inne i affärn och ute i snömodden vad det helt otroligt. Jag kommer ha träningsvärk imorn känner jag. Det var så satans tungt, dessutom va det en del bilar på parkeringen så jag hade parkerat en bit från affärn. Tungt och jobbigt var det...

åh jag längtar till kvällsmaten, köpte mjukost med rökt renkötts smak. Tänk det på hårt tunnbröd och ett glas juice till. Det var så länge sen vi köpte juice. Mums mums...

Jag längtar inte längre till julafton jag längtar numera till nyår. En riktig nostalgisk Lisa&Sara kväll, shooohoo. Det ska bli trevligt och mycket gott!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

- Okey, trodde att de va så eftersom du säger att du är schlager-galen. har du biljett till nån av deltävlingarna?

Anonym sa...

Ihhhh, puss på dig!