måndag 29 december 2008

veckan som gått

Veckans godaste: Juldagen vägrade vi julmat och åt fläskfile...
Veckans film: Har sett så jävla många filmer denna vecka
Veckans låt: hmm pokerfejs..
Veckans klipp: Havla priset på converse..
Veckans jobbigaste: Juldagen men det är inget jag vill prata om..
Veckans jag vill köpa: En bil..
Veckans smartaste: jag som köpte hushållspapper istället för toapapper, detta skapade en mindre kris
Veckans sug:Nyårsmaten (lite sårad över att Sara inte svarade samma)
Veckans present: Eftersom julklappar är presenter så har det varit några stycken
Veckans roligaste: hmm jag kommer inte på nått..men det är väldigt skoj och fråga D om han blivit tunnhårig, man får sig ett gott skratt varje gång.
Veckans sötaste: Jag i min julklänning
Veckans utflykt: Rean
Veckans program: Selma får jag väl svara, fast det inte var så skoj
Veckans outfit: Det har blivit mycket klänning/kjol....
Veckans irritationsmoment: Strumpebandshelvetena och stayupsen...
Veckans lärdom: att man bara tror man vill ha lite julsaker och pynt, när det närmar sig jul ångrar man sig som bara den..
Planer för nästa vecka: blev just lite stressad över mina studier så jag ska plugga plugga plugga, på arbetsintervjuv, ev till banken på möte, umgås med min favorit sthlmare, spana bilar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

du måste se den :D

Anonym sa...

Nyårsmaten får ju bli DEN HÄR VECKANS sug förstås...