måndag 29 december 2008

planera mera...

jag blir så less på folk som inte kan bestämma nått. Idag ska vi åka och handla eventuellt. Alltså jag har inget emot spontanitet men då ska det vara så att båda inte har nått för sig så åker man och handlar, för nån föreslår det. Men som det är nu när vi bestämt vilken dag men inte vilken tid så kan jag ju inte börja med något. Dessutom ska jag på ett möte klockan 15.30 som jag absolut måste vara i tid till. Så om nu dom där klappträna får för sig att vi ska åka vid 14 kommer jag vara så jävla stressad att inte hinna hem i tid så då stannar jag hellre hemma. Jag är verkligen tidspesimist men det finns möte man verkligen inte ska vara sen till, det ger verkligen inte ett gott intryck.

För min ångest skull hade det varit bättre om vi bestämt att vi skulle åka runt 11 typ och sen gjort det, inte låtit det hänga så här löst i luften. Det var ju han som ville handla idag, att vi skulle strunta i det i lördags när vi ändå va ute.

Inga kommentarer: