tisdag 25 september 2007

53 dagar kvar...

hade glömt i min veckoplanering att jag ska på smyckeskurs på onsdag, sen ska ja troligtvis äta middag med J på fredag annars åker ja med in på oktoberfesten i enköping.

Har funderat på det här med min lön! det sägs att dom drar mer skatt nu när ja får dubbellön, är det verkligen så? känns som det inte vore rimligt ändå?

Har bestämt mig att ja ska väga under 100 kg när jag fyller år. Det spelar ingen roll om jag väger 99,9 bara ja är under 100. Så nu har jag 53 dagar på mig. Hoppas jag räkna rätt nu!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror på att du kommer klara av 100 gränsen tills dess!
Du kan ju inte väga varför du vill vara på 5:an, utan att du känner för att vara där :P

Carro the one and only sa...

det tror ja du klarar vännen jag tror på dej