tisdag 4 september 2007

tisdag

Börjar känna mig förkyld, är hängig och har ont i huvudet. Men jag pressa mig till gymmet idag iaf. Blev inte så mycket gjort där. cyklade en mil på träningscykeln och sen gick jag på löpbandet resten av tiden.. Va där i 45 minuter, har varit ute och gått en halvtimme nu med.

Igår när jag va hos Anna gjorde hon smoothie i en plasttillbringare. Så barnen kunde ta sin egna frukost dan efter själva i ett glas. Fan va smart. Och dessutom såg den så god ut. Frusna jordgubbar, banan och vaniljyoughurt. Måste testa det. Ni som känner mig vet ju att ja varken äter jordgubbar eller banan. Men va fan, ska testa snart.

Alltså jag förstår inte hur Katrin Schulman orkar med sin diet. Jag tog lite insperation från den och började äta två kokta ägg till frukost ibland och ja klarar knappt att se ägg längre. usch...

Jag blir så himla glad när nån som skriver till mig att jag isperear dom. Känns så himla bra. jag ska försöka fortsätta insperera dig, Amanda.

1 kommentar:

Anonym sa...

det är bara att kämpa på så som du göra så har du mig fast iallafall.