söndag 2 september 2007

kan inte sova..

herregud vad dom kommer hata mig på jobbet imorn!! mer än vanligt rent av... tur att det är sköna människor man jobbar med..

Jag tycker verkligen att det är helt stört.. jag vet inte hur många tjejer det finns i 20-årsåldern.. men det finns nog en hel del.. och han vill va med mig??? det finns snyggare, snällare, trevligare, roligare framför allt smalare och smartare tjejer än mig och han vill va med mig? vad är det för fel på han egentligen?? men ja betvivlar att det finns nått fel på han. han är söt och go och underbar. Imorn ska han laga mat till mig hihi.. spännande värre...

känns som om jag inte skulle märka om jag tappade en arm eller nått nu... för jag är så glad....

2 kommentarer:

Carro the one and only sa...

hur är de igentligen va de du som inte skulle visa dina känslor för tidigt så att du inte blir sårad ifall att något skulle hända inte för att ja tror de

Anonym sa...

Alltså snälla, jag blir så less på sånt där. Ja jättebra och jättekul att du är glad och lycklig och hoppsanhejsan, men åhh vad det känns onödigt att dra in en massa "Vad konstigt, jag som är så ful". Slutaaa! Var lycklig och njut av det för fan!