fredag 21 september 2007

älskade facebook

det är så himla underbart med Facebook att man hittar en massa gamla skolkamrater. Min gamla kompis från trean hade flyttat till sthlm och vi har faktiskt funderat på att ta en fika nån dag.
Har hittat massa folk och dom har hittat mig som jag gick i högstadiet med.
Och då blir jag lite nostalgisk så där, för i slutet av nian va verkligen allt kaos. Dom flesta va ovän med nån och jag med dom flesta (undrar varför?)! Och det är så underbart att jag och Sara är vänner igen. Vad skulle jag va utan henne idag? Mitt liv skulle vara absolut torftigare iaf!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det här blogginlägget handlar ju verkligen om mig! :P

Och jag får säga tack detsamma kära Lisa!

Nu ska jag äta frulle och sätta på mig lite byxor. Tunnelbana i bra trosor är ett big NO-NO!