måndag 17 september 2007

Sängproblem

Jag måste skaffa större säng det är en sak som är säkert. För även (hoppas inte hoppas inte) det inte blir jag och J så kommer jag ju förhoppningvis nån gång hitta den stora kärleken. Jag tror att min brorsa har en 120-säng hemma hos pappa. Det verkar ju nödvändigt, eh kanske inte va. Om han ska ha en säng där som aldrig använder kan det åtminstonde va en 90säng! har försökt ringt han för och fråga om han vill byta säng med mig. Men han va tydligen i skolan, se dagens ungdommar!
Det kan va så att jag har fel att han har en 90säng han med. Men nått säger mig att det är en större! Annars har jag kollar lite på ikeas hemsida, en resårbotten är inte så dyrt om man tittar på dom billigaste iaf. Om man flörtar lite med mamma och joel, och sen lite med pappa och monica och sists farmor och mormor. Och säger "jag måste köpa ny säng, och jag fyller ju faktiskt åt snart! och ni vet ju aldrig va ni ska köpa till mig, så kan vi lösa våra problem tillsammans!" Det där köper mamma rakt av, det är det som är så bra!!! Sen kan ja blinka lite och säga till Anna och Mia "nu när ja ska få en större säng så behöver ja ju större täcke och lakarn!"
Alltså i grund och botten är det ju jag som är snäll här och hjälper min familj att köpa födelsedagspresent till mig!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att jag tänkte samma tanke när jag stod och tittade på min lilla säng med min allra kärleksfullaste blick igår. "Jag älskar dig sängen, men du börjar bli lite för liten".

För övrigt är språkpolisen här, du har missat ett OM efter "För även" på översta raden.

Carro the one and only sa...

gör som jag som skaffa en sambo som redan hade en dubbelsäng =)