torsdag 20 september 2007

herregud vilken morgon

jag har namnsdag!! Gratulera!! jag har iofs fått fler grattissms på morgonen än vad jag fått i hela livet!

Vakna halv sex av att den blodtörstige kisselimissen välte ut ett paket makaroner över heeeeeeela golvet. Jag gick upp o kolla om han hade mat om det va det han va ute efter men det hade han. Jag somna om och tänkte att jag får ta hand om det där sen.

När ja startar datorn har ja fått fyra mail. Några obligatoriska facebookmail och ett kedjebrev! FRÅN MAMMA!!! Var är världen på väg när jag får kedjebrev från mamma?! och nej ja tänker inte skicka nått tillbaka till dig bara för du ska veta hur många vänner du har!!

Sen va det en som ville bli vän med mig på Facebook, och jag tänkte va trevligt. Vi gick i samma klass i åttan och nian. Han va liten och jobbig, fast på ett charmigt sätt, men inget man kunde spana in direkt. Men gissa vad?! Han har vuxit upp och blivit en man, en faktiskt ganska snygg man dessutom. Detta känns mycket konstigt!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta mig men nej...det har han inte...

Maggan sa...

Grattis på namnsdagen Fisa Lisa!!

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen!!

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen!!

Den här "mannen", är det möjligtvis en man med tre bokstäver i sitt namn? Börjar på A?