fredag 28 september 2007

så vad det roliga slut

hade laddat för den här dagen, dagen "d". Den dag då vi skulle bli tillsammans tänkte jag! Jag hade tänkt mycket som ni vet på vilken mat jag skulle laga, vilket vin ja skulle köpa osv. Hade städat hela lägenheten, duschat och rakat mig på alla nödvändiga ställen.
Så kommer han. jag märker med en gång att det här är fel. han ger mig en ganska stel kram. ägnar mer tid åt gunnar än mig. Han är väldigt avisande hela tiden.
Vi äter, ser en film sitter typ en meter i från varandra..Sen åker han hem. får en gosig kram..
Vi sa knappt nått under tiden han va här. Sen loggar han in på msn, och vi pratar lite där. Han vill bara va kompis säger han.. och jag säger "nej ja är inte kompis med nån jag är kär i". han blir grinig typ.. han tycker ju om mig men är inte redo för ett förhållande.. nehe?! varför gav han sig in i det här från början då? känns som den här historien inte fått sitt slut än, kommer nog några till turer skulle jag tro..

Jag ska då aldrig lyckas, jag kommer aldrig hitta nån..
tjock, ful, deprimerad och ensam.. jävligt ensam...
har lovat min msnkompis K att inte dricka för mycket vin ikväll men ja vet inte om ja kommer hålla det...kommer nog kanske häll i mig hela flaskan...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du ska dricka vinet! Man har rätt att göra så ibland. J är en idiot! Och jag tycker att vi ska boken en kryssning!

Anonym sa...

Kämpa på..ibland är livet jävligt hårt...stå på dig...ta ingen skit!!

Maggan sa...

Gumman! Sup dej full på vinet du! Beter man sej så där så var han bergis inte nåt att ha i alla fall. Du är bäst, kom ihåg det! Kramar från Haggan ;) (som jobbat med S idag och närapå fått nervsammanbrott hihi)

Anonym sa...

vilket jävla svin! vilken buffel så ädr kan man ju inte bara göra, blir galen på sånt.. hoppas verkligen att det löser sig!