söndag 23 september 2007

muppsöndag

på jobbet sitter vi och fikar lite vid 16tiden när ja kommer tillbaka till rasten.. och disskutionen går:
A1: jo jag bajsa när jag kom hem, jag måste duscha efter ja bajsat!
Alla: va?!?!
A1: alltså bidé eller vad det heter! mycket smart grej..
A2: ja men varför har man inte det längre? Alltså jag skulle nog annvända den om jag hade en, tvätta musen! Speciellt efter man annvändt den!! (varpå hon börjar sjunga en barnvisa)
jag och A3 bara skrattar..
(va fan måste alla börja på A?!?!)

känns som jag har hur mycket som helst att göra, allt man ska hinna med.
planen är:
måndag ska jag sova tills jag vaknar och sen lite till. Sen ska jag träna, kanske kanske putsa fönsterna, jag måste diska och sen MÅSTE jag ta tag i gunnars päls, den är så tovig nu. Min lilla stackare. Måste maila till skolan med.
tisdag ska jag sova och försöka städa lite. Sen ska jag jobba kväll. Ska nog gå till jobbet då, röra på mig lite.
onsdag ska jag jobba och ha nedräkning till min lön. Sen borde jag träna. Förhoppningsvis ska jag väl träffa läraren på kursen jag ska läsa.
torsdag är det löning... wiiiiiiiiiiiie. ska jobba och sen ska jag till ikea med katrin wiiiiiiiiiiie.
fredag ska jag jobba och storhandla
lördag ska jag shoppa med Carolin och sen ut och käka middag på kvällen
söndag ska jag va barnvakt och sen kommer Sarisen hit. Ska äta lunch med henne, när Minna är på barnkalas. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på!!
Sen nån gång under veckan så borde jag storstäda sen vill jag ju vara med J också.

För övrigt har jag pratat med J nu.. Ja, jag är kär. Men vi behöver verkligen prata och reda ut allt. Vill inte att det ska bli så här dumt igen, vi har erkänt båda att vi va dumma osv..

Har ont i benen, tycker ja klagar på smärta nånstans i kroppen varje dag nu. Fan vad jag är gammal! Jag och Anna tog värsta långpromenaden idag på min långa rast. Vi gick till håbo ridklubb och tillbaka måste ju iaf va 7-8 km. Vi va ute i en timme och 45 minuter, fan va vi är bra..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en bra vecka. Särskilt söndagen!

Jag undrar bara, vad pratar du och Anna om när ni är ute så länge?

Och nu bara måååste jag gå och uträtta mina behov.

Anonym sa...

vad vi pratar om??
hmm, livet och döden och mamma och familjen och mycket om minna eftersom hon är dålig just nu osv... vi pratar om allt möjligt.. pratar inte du med ditt syskon då??

Anonym sa...

Jo klart jag gör. Men jag undrade bara...

Carro the one and only sa...

låter som du har en trevlig vecka framöver