onsdag 12 september 2007

till alla listälskare

Namn: Lisa
Födelsedag: 17 november
Födelseort: Nacka
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: svart och orange typ
Familj: Mamma och Joel, Pappa och Monica, Bosse, Anna och Ville, Oliver och Minna, GUNNAR

FAVORIT .
Färg: Råsa så klart
Plats: Min säng
Land: Oj jag vet faktiskt inte
Film: Tjenare kungen och smala sussie
Djur: Gunnar
Serie: Kyle XY
Café: har nog inget favorit ställe
Skor: mina rosa marilyn som jag inte kan gå i
Internetaktivitet: Bloggar och facebook

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: klart jag gör
Gnälla: jo då det händer
Skrika: Nja, bara när jag åker karusell
Sova: bästa som finns ju
Ha ångest: inte så mycket längre..
Vilja dö: inte lika ofta som förut...
Drömma mardrömmar: väldigt sällan
Drömma sexdrömmar: väldigt ofta
Försöka vara annorlunda: lite annorlunda kanske men jag vet att jag är speciell för dom som betyder nått för mig ändå
Klä dig i svart: inte så ofta.. jag är färgglad
Gå till kyrkan: mycket sällan
Gå i skolan: ska gå i oktober
Röka: det va ett tag sen sist nu.. ska låta bli
Ha sex: Senast igår =P
Ljuga: nej inte mer än vita lögner
Hata folk: hmm det är nog ingen jag hatar även om jag ogillar dom starkt, men jag orkar inte lägga energi på att hata folk
Lita på folk: ja, det är därför jag jämt blir sårad och överkörd. jag vill tro gott om alla!!!

NÄR...
Åt du senast: igår..
Läste du en bok senast: oj ja vet inte torsdags tror ja på väg till carro.
Köpte du något senast: igår
Kysste du någon senast: igår
Svor du senast: jag vet inte
Sjöng du senast: för en liten stund senast
Klagade du senast: hmm jag klaga på mig själv för en stund sen för ja inte köpte svamp igår.


VEM...
Saknar du: jag saknar min farfar!! han va en alldeles för god människa för att dö! Sen saknar jag Carro, hon bor alldeles för långt bort!!
Vill du döda: George W Bush!!
Rörde dig sist: Gunnar
Vill du slå: slå?? jag vill slå oliver i alla jävla spel han alltid slår mig i!! men inget fysiskt slagande..
Kysste dig sist: J
Kramade du sist: J
Skrek du på sist: eh.. ingen anning..
Vill du vara som: hmm jag vet inte
Sårade dig sist: oj jag vet inte faktiskt
Vill du bli galet full med: Carro!!
Gjorde dig riktigt glad senast: hmm jag vet inte det heller.. (vad vet jag egentligen)
Fick du sms från senast: J
Ringde dig senast: Jobbet..

HAR DU...
Skadat någon: inte med flit iaf
Färgat håret: jajamensan
Brutit några ben: nej..
Några piercings: nej
Några tatueringar: Ja
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: jajamensan
Bra självförtroende: nej verkligen inte
Kysst någon: ja det har ja..
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Varit kär: ja är det just nu
Dumpat någon: nej
Blivit dumpad: Ja
Varit otrogen: nej
Stulit någonting: hmm inget av värde iaf
Lämnat landet: på semester
Rymt hemifrån: Ja kortare turer när ja och mamma bråkat..
Tuttat eld på nåt: nej
Gjort något olagligt: jag kör alltid för fort

HUR...
Svarar du i telefonen: hej det är lisa
Fördriver du tiden: när ja är ledig så är det datorn, messa, tvn, film osv.. om jag inte umgås med nån alltså
Mycket pengar har du: inte många kronor alls
Bäddar du sängen: ja varje morgon
Ofta diskar du: För sällan

Längd: 173
Skostorlek: 41
Fräknar: på sommaren
Vikt: 104 kg sist jag vägde mig
Motto: ja har nog inget


Önskar du att du bodde någon annan stans? Ja lite större
Tycker du att du är attraktiv? Nej
Dricker du? De gör ju alla
Använder du droger? Nej
Vilket schampo använder du? herbal essense eller hur det nu stavas
Vilken parfym använder du?: brukar inte använda nån
Vad är du rädd för? Djur
Gillar du att tvätta? nej vem gillar det
Gillar du berg och dalbana? det är skoj

Senaste…
Filmen du hyrde? oj det va länge sen, tror det va en med gardell som jag och sara hyrde
Filmen du köpte? köpte tre beck, marie antonette och små mirakel och stora köpte jag i helgen.
Låten du hörde? Evanescence - missing
Låten du laddade ner? The ark - let your body deside
Personen du ringde? Anna
TV-program du såg? Dobido ser jag på nu (haha tönt lisa)
Person du tänkte på? J

För eller emot…
Långdistansförhållanden? tror det kan va svårt
Ungdomar som röker? haha det är väl upp till var och en
Använda droger? emot
Sex före äktenskapet? det är bara töntigt att hålla på sig
Köra onyktert? finns det nån som är för det???
Förhållanden? Nån som är emot de??

Favorit….
Mat: SYLTLÖK
Låt: Evanescence - missing
Sak att göra: shoppa med Sara
Sport: isdans att titta på, fan va jag tycker det är synd att mina föräldrar inte tvinga mig lära mig sånt som treåring. det ska jag göra med mina barn
Dryck: cola
Kläder: oj svårt.. klänning
Bil: min bil är alltid snyggast

Har du någonsin….
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? ja då, tydligen med carro
Blivit arresterad? nej, inget ja satsar på heller
Träffat någon från internet IRL ? hehe jajamensan, har hänt några gånger. Bland annat J

Antal…
Gånger du vart kär? det har ja inte fingrar och tår till själv att räkna på
Gånger ditt hjärta brustit? för många gånger
Hjärtan brustet på grund av dig? aldrig tror ja
Tjejer du kysst? hmm bara Emma vad jag vet
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Aldrig tror ja
Ärr du har på kroppen? en del


Pålägg som gäller: ja äter så sällan mackor men kaviar är gott
Dagens dryck: vatten

Senaste…
Boken du läste? vet inte
Personen du fick e-mail av? facebook
Personen du fick brev av? el-räkning wiiiiiiiie
Gången hela din familj åt middag tillsammans? eh hmm min födelsedag tror jag!! 17 november förra året alltså


Vad har du gjort idag? jag har inte ens gått upp ur sängen än
Var det kul? sängen är alltid bra men bättre med sällskap
Brukar du svära mycket? nej inte så mycket, tycker det låter illa när andra gör det så jag försöker låta bli (kärringvarning ja vet!)
När stiger du upp på morgonen? vääääääldigt olika
Vad har du på dig? trosor ;) och täcke
Vad ska du göra ikväll? städa kanske om jag orkar jag är ju faktiskt sjuk
Vad är du allergisk mot? klor, pollen, en del prafymer, ett penecilin
Var har du ont? huvudet
Använder du hårspray? Ja ibland
Kan du stå på händer? nej
Håkan Hellström eller The Ark? the ark
Salt eller socker? garanterat inte salt..
Gillar du ketchup? Ja då
Vad dansar du till? bra musik
Stockholm är... ? huvudstaden..
Göteborg är…? ett ställe jag vill bo
Kan du sjunga? ja men gör det inte gärna med publik
Spaghetti eller makaroner? spaghetti
Land du vill besöka? indien
Land du har besökt: finland, spanien, grekland, kroatien, egypten

1 kommentar:

Anonym sa...

Till alla listälskare, typ Sara!

Egentligen har vi ju diskuterat det här inlägget på msn men jag kan i alla fall kommentera en sak!

Frågan är "HUR bäddar du sängen?" och du svarar "ja varje morgon", men det lilla vän är inget svar på frågan!