söndag 23 september 2007

nytt inlägg

jag radera det aggro jag skrev igår. Tyckte det va lite väl.
Det är lätt att missuppfatta varnadra när båda är trötta!
Jag hatar när Sara har rätt men hon har väl det nu igen! Vi måste prata, reda ut vad vi känner och det kommer troligtivis bli jobbigt! Men vi måste göra det, för så här kan vi inte fortsätta. Har ingen anning om vad vi håller på med.

Måste komma igång med träningen igen, känns som hela mitt liv är upponed just nu! Jobbet är skit just nu, alla är så omotiverade, skit kul att gå till jobbet då, mitt privatliv har jag som ni vet ingen anning om hur det är, känner mig mest fet och klumpig. Har säkert gått upp dom där kilona igen!! Ny tag imorn, har inte tid att träna idag. Tror jag vi får se.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra beslut. Mycket bra beslut! Sara stolt som tuppen.