lördag 29 september 2007

samma ord - olika betydelse...

ordet kär för mig betyder att man är förälskad, man gillar nån väldigt mycket, nån man blir glad av, som man vill va med. För j betyder ordet kär samma sak som att älska nån. Mycket därför blev det missuppfattningar igår, sen ska man ju inte ta sånna disskutioner på msn, det är dömt att misslyckas. Efter mycket tjaffs hit och dit kom vi ju fram till att vi gillade varandra båda två. Han tänker mycket på mig, saknar mig när han inte är med mig osv. Vi ska fortsätta dejta, lära känna varandra mer. Vi är helt överens om det här, men det kändes lite konstigt idag. Vill få nått jätte sött sms av han nu! Fast han är på krogen. Jag kan skicka ett "godnattsms" sen. Ska tacka för allt stöd jag fått från lite oväntade håll faktiskt, det håll jag väntat det mest från fick jag inget alls. Varför bry sig lixom?

Idag har jag tagit mitt samhällsansvar, har varit på blodcentralen och lämnat blod. Efteråt får man ju välja en gåva men ja valde att dom skulle donera 30 kr i mitt namn till röda korset, två goda gärningar i ett det här. Och eftersom jag värvade en kompis fick jag en tialott. Ska värva fler nu, jag ska dra dit mamma, pappa, Bosse, Anna, Sara, hmm är Katrin redan blodgivare(?)så kan jag ju faktiskt bli rik på det här.

Imorn ska jag leka med min bästis Sara!!! Shohooooo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte blodgiver ännu. Men jag har funderat på det och jag ska nog kolla upp om jag får eller inte. Så så fall kan du få värva mig :)

Anonym sa...

Stöd från oväntat håll typ var då?

Och du får gärna värva mig, det är bara bra för då kanske jag äntligen får tummen ur och börjar ge blod!

Varför säger man "få tummen ur"? Det är ju kind of gröööos. Eller hur det stavas.

Jaja fint av dig att ge pengar till Röda korset men VARFÖR TOG DU INGEN PRESENT?!?