torsdag 13 september 2007

Bloggar

Tänkte tipsa er mina kära läsare om lite andra bra bloggar!

Min absoluta favorit bloggare är Calle Schulman!! Han skriver om ingenting egentligen, han är min idol...Besök hans blogg här

Calles bror är ju som bekant Alex Schulman, hans blogg är inte fullt lika bra som Calles med den funkar ändå!! Besök hans blogg här

Alexs fru heter ju som bekant Katrin Schulman och jag verkligen hatälskar henne!! Hon hetsbantar just nu för hon väger 58 kg och det är ju samma sak som tjock! Men hon skriver ganska bra! Besök hennes blogg här

Den blogg jag kollar oftast är nog min favoritarbetskamrat Katrins blogg! Mycket läsvärd blogg. Besök henne blogg här

Saras blogg uppdateras sällan, men hon tänker mer kvalitet än kvantitet. Jag är tvärtom som ni vet =P Besök hennes blogg här

Sen läser jag ju självklart min älsklings bögs råsa blogg! Bimbo boy aka Dennis är en mycket begåvad och djup person!! Besök hans blogg här och hans fotoblogg här

Nu har jag inga fler bloggar som jag läser varje dag!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt du är :)

Carro the one and only sa...

Men va elak du är då min då