lördag 15 september 2007

jag och min systerdotter

idag är minna här!!
hon har slutat äta igen och denna gång är det på allvar. Hon äter bara soppa!! Jag har gjort pannkakor, tänkte lura henne lite. Så jag mixades majs och blanda i smeten. Jag blev mycket imponerad av mig själv för det smaka ingenting. Minna smaka och frågar om det är majs i! Hon åt fyra tuggor och sen slängde hon resten! Nu äter hon soppa!! Hon ska till sjukhuset nästa vecka för utredning! Känns bra, 6 år och med ätstörning!!
Vi har varit så kreativa idag. Vi har plockat kottar, blad och pinnar sen spreja vi dom med guldfärg. Sen la vi dom i en skål. Mycket fint. Sen har vi promenerat och nu ser vi på "lilla kyckling". Vi får se om Minna sover över eller inte. Tror inte det!!!

Ev kommer min J sen idag, vi får se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

No good no good...

Var Lilla kycklingen bra?

Carro the one and only sa...

inte bra det där med minna, måste vara jobbigt för er runt om