söndag 9 september 2007

dance dance..


äntligen hemma!!!
även om det inte är nått fel på värmland så har jag saknat mig säng och Gunnar. Så skönt att va hemma med gullungen han har iofs lagt sig under filten nu.. Snart kommer J hit =D

Har varit en mycket bra helg i Torsby med min underbaraste vän Carro. Vi har gjort massa skoj. Handlat lite förmycket dock ;P. I fredags åt vi lunch med Carros syster och sen va vi runt på torsby lite. Sen åt vi tacos, mycket gott (jag har fått för mig att tacos inte är så onyttigt). Sen va vi ut och åkte karusell. Men usch va vi kändes oss gamla herregud! På lördan va vi ut på marknaden och sen fira vi carros systerdotter som fyllde två, stora tjejen! Sen åt vi gott på kvällen och sen va vi ut. Åkte karusell och sen dansa vi halva natten. Melody Club spelade, dom va riktiga bra faktiskt. Basisten är ju toksnygg!! Sen idag blev det inte så mycket mer än frukost och sen hemfärd. Nu va det här kort versionen iofs. Men jag har haft en mycket bra helg. Men jag tror inte Sara hade tyckt det varit skoj om hon varit med. Hon är inte sån som gillar det jag och Carro gör. Men jag älskar henne lika mycket ändå..

Har konstaterat att Dennis är värd Carro, han verkar va en toppen kille, fast jag inte fattar allt han säger. Det är bra, carro är nämligen inte värd nått annat än den bästa..

Va som är bra med carro (oj nu kommer det bli svårt att förklara), men vissa kan bara sticka iväg "där är ju hon, ja kommer strax". Men Carro är med mig och jag är där för att hälsa på henne och umgås. Fattar ni vad jag menar?! skit samma...

Det va verkligen skit kul att va ute och dansa! varför gör jag inte det oftare, massa motion ju. Måste gå ut oftare. Måste bara hitta nån som gillar att gå ut, att fråga Sara är väl ingen ide. Jag får väl flörta lite med Katrin ;P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara att flörta på med mig ;) Jag ska ut och dansa den 22:a om du är intresserad. Vi funderar på att äta middag och ha drink kväll hos mig som förfest.

Anonym sa...

Alltså jag hörde verkligen inte vad du sa i telefon när du ringde, för jag tyckte du sa att ni kände er gamla för att ni varit på bio och sett Shrek??

Och vadå att jag inte gillar sånt som du och Carro gör, jag gillar att åka karusell :D

Det var nåt mer jag skulle säga...jo, vad har du handlat för massa grejer då?

Carro the one and only sa...

Va bra att du har haft kul när du var här. Är så glad att du och Dennis tycker om varandra allt känns så mycket enklare då. Älskar dej vännen