måndag 3 september 2007

viktuppdatering

längd: 173 cm (jajamensan idag med)
nuvarande vikt: 104 kg
startvikt 107 kg
nuvarande midjemått: 106 cm (yeah)
start midjemått: 115 cm

tänkte utvärdera förra veckan med:
måndan va ju redan gjorde när det skrivdes
tisdag åt ja två cheesburgare till lunch och kebabsallad till middag (skämmes flick lilla)
onsdag kommer ja inte ihåg men ja tror det stämde.. tror dock inte det blev nån träning
torsdag inget gym med däremot långa slingan i vibyspåret och jag tror inte den är 5 km minst 7.. åt räkor till middag dock.. det va gott
fredag: föll alltihopa. Jag åt tacos med Sara och sen biogodis och snacks...
i helgen har ja ätit ciabatta med grönsaker och rostbiff båda dagarna på jobbet och sen år vi pasta och skinksås igår... träningen har uteblivit helt..
men nu är det ny vecka och nya tag. Visserligen blir det väl en del festande i helgen. Men även några långpromenade kan man ju hoppas.
Har nyss varit och tränat en timme med A-C, men jag fick blodtrycksfall. Lite jobbigt. Kommer nog har träningsvärk imorn.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Två cheese och en kebabsallad! Men fyyy. Bra annars dock :P

Anonym sa...

du är så grymt duktig! Jag kände mig lixom duktig idag när jag stod emot att köpa en chokladbit (huvudvärk och trötthet som orsak) på vägen hem från skolan :P

..Carl-Astrid sa...

men amanda, allt räknas!! men man måste unna sig saker med...

Anonym sa...

haha ja men det tar ju lixom 5 in max att gå hemså då kan man ju ta sig nånting nyttigare när man kommer hem :P
jo precis många småsteg i rätt riktning :)
du insipirerar iallafall mig.