lördag 1 september 2007

Snurrigt

jag tappar bort saker, jag glömmer saker, jag ser saker som inte finns. Håller jag på att bli dement eller är jag bara kär?
det börja redan igår vart så jävla grinig på mig själv för ja inte hade mp3spelaren med mig så ja kunde lyssna på pendeln, så idag när ja skulle ha den fick ja leta och den låg i den handväskan ja hade igår. Alltså jag hade med mig den hela tiden!!
Sen skulle jag ha med mig två filmer idag till jobbet. Jag tar ut dom ur filmhyllan och lägger dom på ett bra ställe. Sen tar ja två heelt andra filmer till jobbet. Eh, en officier och en gentleman, nån som vill se??? Sen på väg hem från jobbet idag så flyger ja tre meter upp i luften och tänker "shit en leguan står och tittar på mig!!!!!!" alla vet ju hur mycket leguaner det finns i dom svenska skogarna..Det va ju bara en buske..

Nu till lite annan onödig info som folk kanske kan tycka är lite väl närgången men det skiter ja i. Det här är min blogg och jag skriver vad ja vill! Jag har fått en finne på ett högst otrevligt ställe. inget ställe man vill ha en finne om man ska ha en mysig dejt. Kan man ta lite concealer kanske?!?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yes. Maybe. I don't know.

Carro the one and only sa...

jobbigt å ha en finne där =)