torsdag 25 oktober 2007

Drömde i natt igen....

usch och fy...
inatt drömde jag att vi bodde hela familjen i en minilägenhet. Eller det va iaf jag, bosse och mamma. Och självklart Gunnar. Så kom bosse hem en dag med en hel kartong med ormar. Och dom skulle va i köket hade han bestämt. Och det va så äckligt. Jag gick runt och bar på Gunnar hela tiden för jag vågade inte sätta ner han. Men så kom mormor till oss (hon är rädd för allt som rör sig) och hon klappade ormarna och jag tänkte att hon måste fått en propp eller nått...

Varför drömmer jag så obehagligt för, har hört att om man drömmer mardrömmar så sover man för varmt, men det är lixom inte ens tänkbart att jag gör det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inatt drömde jag att jag var hos dig, och Gunnar var inte en katt utan en jättejättejätteliten bäbis. Alltså det såg ut som envanlig bäbis fast han var kanske 10 cm lång. Och vi diskuterade att han snopp var yttepyttepytteliten.

..Carl-Astrid sa...

Gunnar är faktiskt en bäbis... kanske inte så liten...