tisdag 30 oktober 2007

Time for snusk!!!!

(Sara läs inte det här!!!! Du är pryd för det här)

Har just haft lite besök. Det va väl helt ok. Kan ju säga att det märks att han haft sambo ett halvår för sambokilona hade verkligen hittat till hans muskelbyggarkropp! Har inte träffat han sen i våras, eller typ mars kanske det va. Jag vet inte riktigt.

Jag och Malin hade ett samtal igår där jag nämde att jag bara kommit en enda gång i sällskap med en kille. Nu kan vi dubbla det antalet =D Good damit vad det va skönt!!!!! Hallelujha moment kan vi säga!!!

Men det värsta med det här är att jag lixom måste träffa honom igen!! Har lixom tyckt att han har varit så där förut, och han har väl inte blivit bra men han hade sina ljusa stunder....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, borde inte läst det inlägget =)... nu blir man tvungen att kommentera det också... då får man säga too muuch information =)

Anonym sa...

Hehe :) Då kanske man ska säga grattis ;)

..Carl-Astrid sa...

Ne jag ska tänka på det nästa gång ja skriver snusigt att varna dig med Fredrik!! vore kul om skrev ditt namn istället för Anonym också!

Anonym sa...

hahahahaha han var inte bra men han hade sina ljusa stunder! klockrent, härlig att det var skönt.! :D

Anonym sa...

vem va denna mystiska man då?