fredag 12 oktober 2007

kommer inte på en titel

Jag har lyckats få på nått barnlås på dvdn, att det inte går att trycka på knapparna på själva apparaten. Jag får nog ta hit ett barn som låser upp den åt mig, för jag fattar iaf inte.

Jag kommer ju va utbränd framåt jul, det är så mycket fester i november. Först fyller Anna och Ville år. Dom skulle inte fira men ja ska gå dit o dricka kaffe iaf, men det tillhör ju inte några ovanligheter. Sen ska vi ordna en fest ja inte vill skriva för mycket om här än, men alla inblandade kommer bli meddelade i början på nästa vecka. Sen fyller ju jag år! Det är hemskt viktigt! Då kommer Carro och det är hemskt viktigt! Då ska vi ut och festa. Sen fyller Mia 30 (fan va gammalt) och då blir det nån slags thaifest. Jag har inte riktigt förståt! Sen som om inte allt vore nog ska jag och Katrin ställa till med fest på jobbet! Sen börjar december och det är dags att köpa julklappar (fast jag har ju iofs börjat). Dessutom ska ja ju läsa naturkunskap B kursen..

Citat av Carolin "Är det han som kommer där? Nää, det va en kärring. Nej det är en kille!!"

Idag har jag varit duktig, bli stolt nu Carro, jag har ringt vårdcentralen. Fick tid i november (suprise, vad händer inte i november!?).

5 kommentarer:

Carro the one and only sa...

Vad duktig du är, nu blir ja stolt. men du ska gå dit oxå lova mej att du gör det utan att skjuta på de =)

Anonym sa...

åh va har du köpt för julklapp? jag är så himla julklappsshopingsugen men jag vet inte vad alla vill ha än. men jag vill att det ska vara julafton imorgon! ;)

Anonym sa...

Nej, usch för att köpa julklappar! Det är såååå skönt när alla är inhandlade och man sitter nöjd och glad på julafton och ser alla (förhoppningsvis) glada miner =)

Anonym sa...

men jag tycker det är så roligt med allt smygande också. typ man kanske viskar med syskonen om vad man ska köpa till mamma/pappa eller till de andra syskonen och gömmer presenter och sen när alla sitter på varsitt rum och slår in dem den 23:e och man retar livet ur mamma genom att fråga om man får komma in till henne hela tiden, det är julixom halva nöjet. Även om det bästa så klart är de glada minerna! :)

Anonym sa...

jag gillar inte alls själv julen men alla höga förväntningar och att man måste va så påtvingat glad. Jag är nöjd med mitt storhelgsOB =)))

Jag tycker det är så skoj o klura ut vad alla vill ha i julklapp o leta länge. Ofta pysslar jag ihop nått till många osv... Det är det bästa med jul..