torsdag 11 oktober 2007

ZzzZzzZzzZzz

så himla trött idag, vet inte varför. Har varit det två dar nu, håller jag på att bli sjuk? Fryser och kan knappt hålla ögonen öppna. Längtar mest till lördag för då får jag sova ut. Känns som kylan börjat ta ut sin rätt på lederna! Borde ju verkligen boka en tid på vårdcentralen.

Idag har jag gjort Janssons frestelse. Men det blev lite väl mycket anjovis tycker ja. Blev för salt. Det här nämnera ja endast för att retas med Sara.

Skulle till vårdcentralen idag, fick tid 11.30. Tänkte att ja springer på min rast. Jag stressar, byter om o spinger bort. Då är det stängt pga sjukdom. Men va fan! Kan man inte höra av sig då? Blir mycket irreterad!!

Nu ska ja äta lite mer Jansson och sen tar jag nog en mycket varmducsh o sen går jag nog o lägger mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Fan vad sugen jag blev på Jansson nu då!

Och sjukt taskigt av vårdcentralen...