lördag 27 oktober 2007

Pengakåt!!!

ibland måste man väga pengar mot hälsan! Det tog emot, men ja kommer va hemma imorn. Det är en del lön som går bort och ob. Hade delad tur, men jag orkar verkligen inte. Känner mig febrig och alldeles matt och slö. Man får vika sig för hälsan.

Har funderat en hel del, och jag vet faktiskt inte om jag orkar plugga naturkunskapen klart till 1/12 jag kanske ska ge det en månad till och sen vänta ett halvår med studierna. Jag menar Pomona står ju alltid kvar!

Vet inte om jag får förlängt på vicket jag går på! Det är möjligt nån annan får det, har börjat en ny vikarie som är uska. Men jag vet inte om jag verkligen vill gå på fast vick heller. Enda fördelen med ett fast är tryggheten, fördelarna med att vara timvikarie är att man tjänar mer, man kan styra över hur man jobbar, man behöver inte tröttna på nån avdelning osv... jag ska tänka vidare på allt det här!!

Men som ja ser det nu, så kan ja nog inte vara med och fixa nått cocktailparty, har bara inte råd..

1 kommentar:

Maggan sa...

Inte vet jag om du smittade genom telefonen men idag är jag oxå sjuk..... fast jag förlorar ju inga pengar så jag kan med gott samvete dega i soffan ;)
Är less oxå på att praktisera med en 32-åring som beter sej som en fjortis och bara pratar om sin pojkvän hela tiden!!!!! Man blir så trött......