fredag 26 oktober 2007

snart fölsis

snart fyller lilla Lisa år, 17 november föddes jag även om jag va planerad till den 3 november..

Jag hade sagt att jag skulle gå ner till under hundra kg tills ja fyllde år, men nånstans tog motivationen slut, igen. Men men bara ta nya tag.

Det jobbiga med att fylla år är att alla frågar hela tiden vad ja önskar mig, när jag va liten så vad det ju lätt. Man kunde göra listan hur lång som helst. Nu önskar ja mig typ världsfred och en större lägenhet.
Men men har en lite önskelista ja tänkte publicera här:
1. En råsa ipod nano (tror det kommer en från mamma och mormor)
2. Stora höga tekoppar, inte vida, höööööga! (har mycket hopp till min älskarinna där)
3. Christina Aguileras parfym (ska ringa pappa imorn och säga att jag önskar mig den, annars köper jag nog den till mig själv i present)

Ni andra får tänka själva!!!

Inga kommentarer: