tisdag 16 oktober 2007

Jobbig kväll!!

Har haft en riktig skit kväll på jobbet, allt som kunnat hända har hänt!! Sen har jag tok ont i lederna och har jobbat med en hjärndöd hela kvällen! Jag tyckte jag va värd en chokladask! Stod där i hyllan o valden och det fick faktiskt få bli chokladaskarnas chokladask Aladdin! Känns lite muppigt att köpa en Aladdinask till sig själv men det skiter jag i. Vet inte vilken bit jag egentligen tycker är godast, men jag tror den stora relativt nya vita är lyxigast iaf, kanske för det bara finns en av dem på varje lager. Tänkte vi kunde ha en omröstning vilken bit i aladdinasken är godast, vad tycker ni??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars gumman som jobbat med en hjärndöd! Undrar vem det kan vara ;) Jag tycker inte om Aladdin... en anhörig när jag jobbade i Jakobsb. jobbade på Marabou och hade askar med 2:a sort med sej så jag har förätit mej.... tacka vet jag marsipan! ;)

Anonym sa...

Oj vilken svår fråga... Jag har alltid gillat Noisetten. Men hmm...måste nästan ha en ask framför mig för att se. Men det finns en rektangulär med en sol på typ, den är god. Och nån oval med lite sicksack mönster i kanten, den är gooo den määä.

Anonym sa...

Och den där vita i mitten är inte alls god!

Carro the one and only sa...

jag tycker om den med nötter, men det visste du väl innnan