fredag 5 oktober 2007

tyst, lisa!!!

jag pratar alldeles förmycket, att folk ens orkar lyssna är helt fantastiskt. Som om hela världen skulle bry sig om hur söt J va i morse?! Nja knappast va! Jag ska sluta prata så mycket, eh undrar hur länge det funkar.

Ja typ tills nu: jag älskar att va naken. Intressant va?! förrut avskydde ja att visa mig naken men nu har absolut inga problem. Tror det är mycket bra för självbilden att kunna gå runt naken. Om jag har manligt sällskap är det klart jag är lite blyg, men man vänjer sig med det också. Tror J hittade mina bristningar på magen igår, eh tog det två månader eller? Uppmärksam den där killen! Men iaf, på kvällen så tar man en dusch och sen kanske man går runt naken i lägenheten en stund eller i en handduk och sen lägger man sig i sin mjuka säng (med två täcken) och sover helt underbart, utan nattlinne som man kan då klaustrofobi i. Men kattpäls mot människohud är däremot ingenbra kombination, det blir så halkigt..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man måste få vara lite ego och prata om sig själv och sina upplevelser!
Bra att du vågar gå naken! :)

Anonym sa...

mera nakenhet till världen! :)

Anonym sa...

Jadu, ja...bra.