fredag 5 oktober 2007

söndag?!?!

imorse när ja vakna tänkte jag:
"men va skönt att det är söndag, då kan ja somna om nu, sen kan ja ta en härlig långpromenad och sen unna mig en pizza"
fan va besviken jag blev när jag insåg att det va fredag och att jag börjar jobba klockan 13. Sen när betyder det att bara för att det är söndag så är jag ledig, det va ju när jag gick i skolan som det va så. Och får jag unna mig en pizza bara för att det är söndag, jag skulle inte tro det va!

den 15 oktober ska jag på informationsmöte, ska läsa usk-utbildning på distans. Ska bli mycket trevligt.. hehe

Nu längtar jag efter att gå till jobbet. Ska gå idag, bilen får vila. (egentligen skulle ja behöva tanka, men det är ju så jobbigt) Har tankat mr Bean (mp3 spelaren) full med nya låtar. Fan va tiden går långsamt ja vill ju gå till jobbet nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det här har du redan berättat för mig på msn så därför tyckte inte jag att jag behövde kommentera.