lördag 6 oktober 2007

var är min piska?!




idag fick jag för mig att jag skulle testa att sminka "sotiga ögon", ser så coolt ut med det brukar bara bli kladd när jag ska göra det. Men jag är riktigt nöjd speciellt med mitt röda nya läppstift till. Tänk er det med mina nya mörka jeans, svarta stöveltter, vit skjorta och mitt svarta geishaskärp. Fan vad snygg jag kommer bli. Nu måste jag fan ut på krogen och va snygg. Tycker det ser ut som jag tänker "är det du din jävel som snott min piska!!!"

3 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Jag gillar också Andra Avenyn. :) Men jag tycker inte den riktigt håller lika hög klass som t.ex. Rederiet. Men det blir förhoppningsvis bättre. :)

Anonym sa...

Du ser arg ut! Jag blir rädd Lisa, sluta!

Anonym sa...

Du ser faktiskt lite arg och farlig ut...